文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Sep 2022

「口交」乃係非常常見嘅性行為之一,不過有別於為男性口交時可以有「唔環保」嘅方法避免直接接觸,令大家都得到保護,市面上幾乎冇任何保護產品可以用於為女性口交嘅時候。不過美國近排就出現咗一條「口交內褲」,為雙方提供多一種保障。

Lorals推出嘅呢條「口交內褲」,其實就係一條用上超薄乳膠製作嘅一次性女性內褲。由於乳膠防水,所以就能夠避免雙方有直接體液接觸,同時超薄材質又能保留觸感,內褲設計仲能有效避免移位,所以你可以將其理解成一個包住整個下半身嘅超薄安全套。Lorals嘅口交內褲仲得到美國食品藥品監督管理局認證,有效防止性病傳播。

Lorals目前僅限美國本土銷售,25美金一共有四條,而且有平腳及比堅尼兩個款式,條褲本身仲要有雲尼拿味增加情趣。好唔好用我就冇機會試完話畀大家知,但我想像到著住佢應該會幾焗?

資料來源:Lorals