文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 May 2021

作為一個男人,睇唔明女仔啲化妝係一件非常普遍嘅事,但絕大部份情況之下男仔都只係「唔明」或者覺得「唔靚」,好少會覺得啲女仔係咪傻Q咗。但日本嘅少女們近排就興起用熱溶膠直接撻上塊面到成為獨特妝容,你睇到個成品就真係質疑佢哋個腦諗咩啦!

由二宮和也主持嘅日本綜藝節目《ニノさん》,日前就搵黎今年23歲嘅美少女企業家椎木里佳,探討咗日本少女時興嘅「熱溶膠妝容」。據椎木里佳所講,一開始大家都只係希望有獨特嘅打扮,於是用熱溶膠自己整飾物,後來唔知點解就直接整啲熱溶膠上臉,做出「立體眼淚」嘅效果。椎木里佳仲話,雖然可能會痛,但能夠有更獨特嘅打扮唔係好值得咩?

當我聽到「女子高校生用熱溶膠整眼淚妝好可愛時」,我話「唔係,呢個完全係顏射」。不過我呢個大叔又可以識啲咩呢?冇咩事我返出去飲茶

熱溶膠眼淚你條命,點睇都係精黎啦!

先唔好理咁搞法靚唔靚、節目播出之後日本網民紛紛指咁搞法就同被顏射之後一模一樣,仲話可能會有變態大叔用「等我幫你整啲熱溶膠上面」黎欺騙無知少女,反正就係大家都唔明點解啲日本少女會鍾意呢個妝扮。

另外亦有比較理性 (?) 嘅網民指出,熱溶膠擠出黎時嘅溫度高達150度,再加上佢明顯唔係被人用於皮膚之上,熱溶膠妝可能會對皮膚有壞嘅影響。