文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Oct 2020

疫情之下,人與人嘅距離又隔得遠咗,特別係情侶之間如果唔係住埋一齊,或者好多時間去「Staycation」,如果唔係想搵個私人空間親密一下都實在唔係易事。好就好在現今科技進步,即使係情侶之間嘅親密玩具都可以遙距控制,即使存在物理距離,都一樣可以感受到對方嘅心情起伏。

Lush 2

講真能夠遙距控制嘅情侶玩具都唔係啲咩新發明,換個角度睇就係廠方可以因應舊型號而作出改良。例如Lush 2嘅上一代,就係全球最暢銷同類產品 (佢話啦下),而Lush 2基本上就係嘅改良版,作出咗天線接收、按鈕佈局、摩打輸出及電池績航力四個方面嘅改進。號稱女方戴得舒服、直擊重點、而且使用時幾乎冇聲,加上「Love Sense Remote」手機App有多個不同控制模式,為情侶提供不分地點嘅樂趣。

Monster Pub 2 健康版

Monster Pub系列同樣係遙距控制,主打「人畜無害」嘅可愛造型,減低女生對同類產品嘅抗拒。Monster Pub 2就改成U型設計,能同時刺激女方內外部位,同時加入發熱功能,令感覺更為像真。但要數到最吸引嘅,係「健康版」中加入「凱格爾運動」功能,而凱格爾運動就可以提升緊實度嘅肌肉訓練,換言之用Monster Pub 2唔單止係為樂趣,仲係為將來!

Verge by We-Vibe

現代講求男女平等,無論係喺主導權角度、等樂趣嘅角度,都冇理由得女仔先可以真係用身體去體驗遙距玩具嘅樂趣。而Verge by We-Vibe最特別嘅,就係佢係男士用嘅穿戴式遙距控制玩具。個圈套落你諗到嘅嗰個位,咁向下彎曲嘅尖端就應該會掂到會陰位置,而振動就可以令表現更持久。而另一半就可以透過廠方手機App於任何地方控制Verge,亦能設置個人震動頻率。等男仔都可以感受下科技嘅威力嘛。

資源來源:喜穴 Pleasure Point