文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 05 Mar 2021

最近男士時裝品牌Suitsupply新廣告以「The New Normal Is Coming(新常態即將來臨)」為標題,配上一張男女熱吻嘅相,彷彿預視緊疫情過後嘅生活,引起唔少討論。

Suitsupply最新廣告。(圖片截至:Suitsupply

Suitsupply創辦人兼CEO Fokke de Jong表示,後疫情生活即將來臨,長久以嚟嘅社交距離措施令我哋擔心同其他人太過親近,呢個廣告係對未來嘅積極期望,希望大家可以再次舉行聚會以及親密接觸。

個廣告咁爆,當然引起唔少人討論,有人就覺得個廣告起到正面作用。不過更多人覺得Suitsupply未免太快出呢種廣告,依家仍然講緊每日有幾多人確診、排隊打疫苗,咁快就展望將來?可以想像到身處疫情嚴重地區嘅人,睇到呢個廣告會覺得有幾諷刺。

有人注意到喺過去一年入面,每間公司嘅廣告都變得差唔多。都係講埋個啲「像這樣的時代」、「我們一起經歷」、「我們會一直等你」、「我們會繼續為你服務」嘅鼓舞說話。有網友就將呢類廣告混剪成為一條片,發現大家用字來來去去都差唔多,幾乎可以無縫接合。對比之下,就唔難發現點解Suitsupply個廣告會咁爆。

資料來源:businessinsider