文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Feb 2023

自從去年格拉沙家族宣佈有賣盤意願後,曼聯近來就不停同各地富豪扯上關係。先係有一堆中東資金表示有興趣,英國傳媒於一月時又話英國首富、兒時係曼聯球迷嘅Sir Jim Ratcliffe有意收購愛隊,而最新消息,就話 (曾經係) 世界首富、兒時愛隊又係曼聯嘅Elon Musk都有意加入競爭。

《DailyMail》昨晚報導,Elon Musk目前「正密切留意事態發展」。傳媒估計,曼聯嘅估價大約落於40億至60億英鎊之間,用最平嘅40億英鎊計算,再加上幾億投資,即係Elon Musk大概用45億英鎊 (430億港元)就可以收購曼聯。而即使近年身家大縮水,Elon Musk目前嘅身家仍有超過1400億美金,所以對佢黎講幾十億買個世界最出名嘅球會返黎,大概同買棵菜咁上下。更值得一提嘅係,去年8月時,Elon Musk就曾經於Twitter宣稱自己會收購曼聯,雖然後來佢就澄清只係講笑,但亦提到「如果真係要買 (個球會),我都真係會買曼聯,我細細個就係Fans黎架啦」。

最後成唔成事,當然就睇曼聯管理層以及球迷們嘅意願。不過考慮到曼聯目前班主、同樣來自美國嘅格拉沙家族,就係因為將曼聯當係一門生意而飽受球迷批評,而Elon Musk收購Twitter後又搞出一鑊泡,睇黎就唔太令人放心。

資料來源:DailyMail