文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 18 Aug 2021

自從出現經理人制度後,NBA球星們基本上都會委托經理人公司代表自己同球隊傾談合約事宜,球員只需要待經理人同球隊為自己爭取最好嘅合約後,坐低簽個名就可以了。當然,委托經理人幫自己就梗係要付上一定程度嘅費用啦。

不過,近日就有位NBA巨星劍走偏鋒,竟然喺無經理人公司幫助下,同球隊完成續約,佢就係76人「大帝」Joel Embiid。

現年27歲嘅Embiid,目前同76人嘅合同為5年1.47億美元,2023年夏天到期,而近日佢就同球隊展開續約談判。不過由於今年夏天Embiid同原經理人已經完約,所以今次同76人談續約一事大部份時間都係靠佢自己的。

最終,Embiid成功同76人簽下一份4年1.96億美元續約合約,平均年薪達到4900萬多萬美元,合同將於2023年夏天執行,而且合同將以全額保障,兼有球員選項。

當然今次續約談判都有人幫Embiid手的,佢就係Jimmy Butler嘅經理人Bernie Lee,原來雖然Butler已經離開76人,但佢同Embiid嘅關係仍然保持得好好,所以當兄弟有需要時亦都義不容辭幫手。講真,最有義氣嘅球員,Butler真係算得上NBA數一數二!