文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 27 Jan 2021

香港時間2020年1月27日,亦即係一年前嘅早晨,一個消息直入耳內「Kobe Bryant因意外離世」。對於呢個消息,作為籃球迷嘅小編感到難以置信,足足呆了1分鐘? 我也不記得太清楚了...只知道自己不斷質疑這個消息,希望這個消息不是真的。

因為直升機失事,Kobe與佢嘅其中一名女兒,以及機上數名人士全部罹難,對於球迷已經係晴天霹靂,更難想像佢嘅家人究竟心情係點....

Iverson留言

作為效力湖人隊20年「一生一球隊」嘅傳奇,Kobe一共為Lakers帶來5次總冠軍,當中包括一次三連冠及一次二連冠,就算曾經與佢不和嘅「巨無霸」O’neal亦絕對同意Kobe係最佳隊友,魅力沒法擋。

Pau Gasol留言

就算退役後,Kobe亦無離開籃球,佢開辦了屬於自己嘅體院學院,又製作過拎晒獎有關籃球嘅動畫短片,亦都出過有關籃球嘅書本。不過就算係咁成功,Kobe亦都無諗過停落黎,本來佢仲諗住推出屬於自己嘅個人籃球鞋品牌「Mamba」,但可惜....

一年後過去,Kobe離開我哋、離開籃球已成事實,無數球迷感到不捨,可能嚟到今日你都仲未接受到呢個事實,但人始終要踏前一步,話唔定Kobe今日已經喺天堂挑戰緊一眾傳奇,呢個何嚐唔係佢嘅夢想呢?