文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 Dec 2022

早前Margot Robbie接受《Vanity Fair》訪問時,提到原定由佢主演嘅《Pirates of the Caribbean》新電影 (可能係續集,又可能係外傳) 已經被取消。不過近日系列監製接受另一間傳媒時,就澄清指出Margot Robbie嗰套係仲會繼續拍嘅。

圖片:WikiCommon

同時身為《Top Gun: Maverick》等知名大作監製嘅Jerry Bruckheimer,日前接受《Collider》訪問時,就被問到Margot Robbie話自己套戲已經被取消一事。而Jerry Bruckheimer回應道:「我覺得嗰套戲遲早就會開始指架啦。我哋同時計劃緊兩部《Pirates》,而其中一套就決定拍先,所以我哋依家就搞緊拍先嗰部,希望完成咗佢先。」換言之,Margot Robbie主演嗰套,目前都只係「未拍」,但唔係「唔拍」。

Johnny Depp與Jerry Bruckheimer

圖片:Walt Disney Pictures

Jerry Bruckheimer最早於今年5月,就已經確認正籌備緊兩部《Pirates》電影,一套有Margot Robbie,另一套冇。而冇Margot Robbie,即係「依家搞緊」嗰套,個劇本就係由《Pirates》頭四集嘅編劇Ted Elliott,以及早年HBO神劇《Chernobyl》創作人Craig Mazin共同執筆,普遍被視為會係《Pirates》系列嘅正統第六部作品。不過即使係「已經搞緊」,呢套戲都依然有大量未知,其中Johnny Depp喺贏咗官司後,會否再次回歸出演Jack Sparrow船長就係最大看點。

資料來源:Collider