文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 14 Oct 2020
【引人遐想】Burger King十秒廣告爆PS5開機音效引轟動?

係外國廣告極具創意的Burger King今日推出只得十秒耐人尋味的新短片,引發全球遊戲迷轟動,據說呢十秒見到Burger King打開一個神祕袋發出藍光,並傳來一下特別音效,外界猜測好可能係全新PS5 的開機音效,片中顯現一個神秘數字「10/15」,引人遐想嘅係呢個咁不知所云的廣告居然係 PlayStation 官方Twitter轉發,一時間PS5機迷轟動....好有可能係佢啦,PS5的開機音效出現啦!

遊戲機還遊戲機,食漢堡還食漢堡風馬牛不及,但Burger King的廣告向來都多創意愛聯乘,今次好有可能引全球推測,難道正是 10 月 15 日公開 PlayStation 5 次世代主機的使用者介面全貌,預先爆出 PS5 的開機音效,最大討論點唔係Burger King,而係PlayStation 官方Twitter轉發...


所以話,現代廣告玩法,唔係係單一各自為政,而是有助攻講究組織同創意。Burger King好野,不過點解香港的Burger King有比較下咁唔一樣?