文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 13 Oct 2020

我近排成日同大家報啲咩票房失利、電影延期、院線停業,好似講到個電影市場好差咁呀可?咁實際上因為北美票房拖累,全球票房都都係差架啦,但唯獨有一個國家就跑贏大市,仲有可能取代北美,成為今年全球最大電影票房添。你估下係邊個國家?

圖片:截圖自貓眼

當然就係人口勁多,戲院又開返,國家又同你講「冇事!」嘅中國啦。據《The Variety》報導,上週中國票房為6800萬美金(下同),亦令本年度中國累積票房達到19億;而同時期美國本土票只係得區區950萬,累積票房為20.8億,換言之如果北美票房走勢冇改變 (亦應該唔會點變),中國於一兩個禮物內就會超越美國,成為本年度最大電影市場。

圖片:Wikipedia

不過呢,《The Variety》同時亦引用Comscore嘅數字,指中國及美國票房比起上年同期,其實都係跌咗76%,換言之與其話中國電影市場成績好,不如話佢只係冇衰得咁徹底。始終北美票房唔好、片方唔推新戲,就冇吸引其他地區觀眾進場嘅誘因。
資料來源:The Vareity