文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 May 2023

過往我哋介紹其他日本女仔時,會用到「上京」呢個字,咁係因為東京始終係日本最繁華、最商業嘅城市,所以要發展演藝事業,去東京可以話係第一步。不過其實日本都有唔少地區偶像團體,本來只係於縣內活動,但就憑實力進入全國人民目光。好似今日要介紹呢位「大白桃子」就係一個成功例子啦!

下個月初就滿20歲嘅「大白桃子」,係日本靜岡縣偶像團體「fishbowl」嘅成員之一。「fishbowl」嘅特色係四名成員都係靜岡本地人,而且係透靜岡電視台舉行嘅選秀節目被選出,最終組成四人團體出道,而且每個成員都獲得不同嘅靜岡縣企業、市政府支持,可以話係成個縣嘅門面。

而「大白桃子」就被稱為團體中嘅「人氣no.1美女」,唔單止紅出靜岡縣,近來更先開始為日本青少年週刊拍攝水著寫真,盡情展露人如其名嘅又「大」又「白」好身材。唔少人仲睇好佢未來能於寫真界佔一席之地,唔知大家又點睇呢?

IG:momo_fishbowl