文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 24 Feb 2023

外國有句俗語,不是所有英雄都披著披風,實際上如果「英雄」嘅定義就係「拯救別人」的話,要成為英雄其實亦唔需要好誇張嘅超能力——又或者,喺今晚要介紹嘅呢位「山田せいあ」嘅個案,佢嘅可愛本身就係一種超能力!

山田せいあ係日本偶像團體「Superbabys」嘅成員之一,而呢個團體嘅概念,就係地球人類嘅心受到邪惡力量威脅,所以Superbabys就要用音樂同可愛以及「Idol Power」黎拯救世界。「Idol Power」於現實中好明顯就唔存在,但作為成員之一,山田せいあ的確係非常可愛。近日佢為《週刊Playboy》拍攝寫真,更顯出性感嘅一面添!

順帶一提,雖然不論官網定係社交網站,都冇寫明山田せいあ嘅歲數,但我搵到一個佢於2016年聲稱自己終於夠廿歲可以飲酒嘅帖文,換言之今年佢已經26、7歲。所以大家唔使有咩內疚感,佢夠秤架啦!

IG:seiamaru_0731