文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 10 Jan 2023

隨住網絡興起,唔少女仔唔需要透過主流媒體,單靠社交網絡就已經可以於短時間內累積一定人氣。好似我今日要為大家介紹嘅呢位「要あい」,喺短短一年多啲,就已經於各大社交平台累積超過15萬Fans。而個原因好簡單,就係佢同個名一樣,令大家非常「愛 (あい)」,非常想「要」!

要あい係一個大約於2021年10月左右,開始參加日本攝影會嘅寫真網紅,雖然佢IG、Twitter、TikTok加埋嘅有超過15萬Fans,但網上能夠搵到嘅個人資料並唔多,只係知道佢身高有162cm,而且係8月27日生日。不過我相信大家都唔會在意,甚至根本就唔會睇我寫緊啲咩,事關要あい最大賣點,就係佢超白晢嘅皮膚,以及一著泳衣就幾乎倒出黎嘅超豐滿身材。作為男人根本就唔需要佢幾歲、邊到出世,總之一見到就係好想要,好想愛!

而雖然要あい目前未有登上少年雜誌,所以未有傳統嘅寫真,不過佢嘅IG、Twitter就Keep住有靚相更新,而且每張都非常實用。相信都能夠滿足各位啦。

IG:kanameai08