文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Nov 2022

大家成日話香港媒體係標題黨,其實諗條夠搶眼嘅題目不嬲都係媒體嘅工作之一,好似我今日搵緊有咩女仔可以介紹畀大家時,就見到一個美女寫真上面竟然大大隻字寫住「透J之衝擊」。好地地一個女仔做咩要「透J」?莫非那麼可愛的一定是男子?非也非也,係因為相中呢個女仔,就叫做「透」!

卻說近日日本《Young Magazine》嘅卷末寫真當中,就搵咗呢位「透」黎做主角,而所謂嘅「J之衝擊」,就唔係話佢係有J……呀…嚴格上佢都真係有「J」,但就唔係下身有J,而上身有住非常誇張嘅J Cup上圍。不過由於佢只係今年5月,即係啱啱滿21歲先正式出道,所以目前關於佢嘅資料並唔多,連個全名都冇,淨係知佢有37J-24.5-36超肉感身材——不過我諗對大家黎講都夠啦可?

另外值得一提嘅係,睇返佢喺6月開設IG時Post嘅第一張相,當時佢自稱係「H Cup女僕」,但依家就以J Cup行走1江湖,即係佢於半年之內升咗一整個Cup?有冇人可以話我知啲日本女仔究竟食咩大?

IG:toru25253