文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 24 Nov 2022

加入如AKB48等日本女子偶像團體,大概係目前日本年輕女仔加入演藝界嘅最好方法。不過女團成員素來有「年輕限制」,玩到廿歲中後期就已經要諗定出路,而前AKB48、SKE48成員山内鈴蘭就選擇加入寫真界,大家又睇唔睇好佢呢?

即將28歲嘅山内鈴蘭,早於2009年,即係15歲時就透過試鏡加入AKB48,2014年移籍到姊妹團體SKE48,並一直留到去年12月1日先正式畢業。或者係因為2021年年中時推出嘅首隻寫真DVD成績唔錯,所以山内鈴蘭單飛後就主力發展寫真事業,唔單止於2022年內推出兩隻寫真DVD,仲同《週刊SPA!》合作推出寫真集。

單論身材,山内鈴蘭就絕對唔係大家見到都驚嘅「骨巉巉」身型,骨架偏大嘅睇落比較有肉地,一對蜜大腿睇落非常結實,再加上佢非常、非常鍾意打高爾夫球,所以曬出一身健康膚色。如果要我形容佢呢種身型呢…大概就係「好生養」?

IG:xxsuzuranxx