文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Oct 2022

大約一年前我哋就曾經為大家介紹過呢位「大久保桜子」,當時佢雖然已經加入寫真界兩、三年,但大家依然都係記住佢於《宇宙戰隊九連者》飾演綠連者嘅形象。不過於我哋報導完佢之後,佢就於寫真界發力,除咗拍攝繼續拍攝可愛性感寫真之外,近來更轉換形初嘗妖艷!接下來就同大家分享下佢過去一年嘅寫真啦!

現年24歲嘅大久保桜子,19歲時開始其演藝生涯,同年就獲邀出演《宇宙戰隊九連者》打響知名度,更一度與同劇嘅「紅連者」岐洲匠傳出緋聞。大久保桜子隨後於2019年透過《週刊Young Magazine》寫真出道,憑著略帶異國風情嘅可愛樣貌,加上152cm高但上圍頗有睇頭嘅好身材,成為寫真界嘅新星之一。去年年尾佢曾經為《週刊Playboy》拍攝一輯題為《Milk & Honey》嘅寫真,我就認為係完美咁描述咗佢嘅吸引之處:又甜又奶。

最近佢更轉換形象,首次以「妖艷」風為《Flash》拍攝寫真,除咗真空大露背之外,仲於酒店房撫胸翹臀、搔首弄姿,證明佢行「大人性感」路線一樣都得架!

IG:sakurako.official