文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 Aug 2022

講起韓國DJ,大家通常都會第一時間諗起大名鼎鼎嘅DJ Soda,但如果你要我形容,我就會話DJ Soda個樣係會令人聯想起「夜晚」(呢句嘢大家自己理解啦下)。若然你話你鍾意啲充滿陽光感、甚至可以稱為「清純」嘅韓國DJ,咁有冇介紹?有!就係呢個「DJ Nari」!

DJ Nari嘅另一個名稱係「하나리 Hanari」,而且佢有兩個身份,一個當然就係捽碟畀大家睇…呃…聽嘅DJ,另一個身份就係一名寫真模特兒,咁既然係深夜系列就當然主力講後者。雖然DJ Nari一頭黑髮再加童顏,身材亦唔算非常豐滿,整體走偏向清純可愛風格,但佢啲寫真就非常大膽。隨隨便便碌下佢個IG,都搵到幾張佢用SM綁繩僅遮3點、尤其下面嗰點幾乎無遮嘅相,再加上佢個一面無辜嘅樣,充滿反差感。

另外佢亦有與韓國著名寫真攝影師「Djawa」合作推出付費寫真,自己本人亦有經營付費平台「Likey」,相信大家只要肯課金,就會有更多更性感嘅靚相可以欣賞。真係令人心郁郁呀。

圖片:_ha_nari_ on IG