文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 18 Oct 2021

眾所周知,日本嘅「AKB48集團」主打偶像養成,講求Fans可以見證偶像一步步成長,所以官方招募嘅對象一向以10幾歲嘅妙齡少女成主,甚少出現2字頭嘅新生。但凡事總有例外,就好似今日介紹嘅「和田海佑」,上年就以23歲「高齡」加入NMB48。

一般嚟講,偶像女團成員多數20出頭就會「畢業」離隊,但「和田海佑」就反其道而行,喺2020年9月以23歲之齡,成功加入NMB48成為第7期研究生,亦係成個AKB48集團最年長嘅研究生,同其他成員拍埋嗰陣瞬間變咗大姐姐。據「和田海佑」透露,其實佢一直對偶像工作非常有興趣,只不過扚唔起心肝去嘗試,眼見就嚟超過招募年齡上限,於是膽粗粗去咗報名,結果成功脫穎而出。

入團後嘅「和田海佑」除咗參與偶像活動,亦被多間雜誌邀請拍寫真,大曬性感好身材,唔知可唔可以成為團內另一個寫真擔當呢?

資料來源:Twitter@MYUMYU_48Instagram:沒有