文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 08 Apr 2022

點解咁多香港男人鍾意於台灣女仔?有可能係因為台灣女仔較為溫柔、有可能係佢哋本身就鍾意台灣呢個地方,但相信大家都不能否認台灣女仔喺港男心目中係「普遍樣靚身材正」嘅代表。樣靚呢個嘢好主觀,但身材正就可以好客觀。而根據台灣內衣品牌嘅銷售數據,台灣女仔嘅身材更加係越黎越好!

示意圖,與品牌無關

在 Instagram 查看這則貼文

小涵ㄦ(@__abby0415)分享的貼文

據台灣《蘋果日報》引述內衣品牌華歌爾 (Wacoal)嘅銷售數據,發現扣除供發育期間女性穿著嘅內衣,品牌賣得最多嘅係C Cup內衣,佔30%,其後為B Cup (27%)、D Cup (26%),E Cup或以上嘅都有12%,反而香港舉目階見嘅A Cup就只有5%。換言之你喺台灣街頭隨便指一個女仔,佢有近七成機會係C Cup或以上。

更令人羨慕嘅,係C Cup以上嘅台灣女仔唔單止多,仲越黎越多。品牌銷售數據與5年前相比,C Cup多咗2%、D Cup多咗3%,E、F、G Cup都多咗0.5%,唯獨B Cup係少咗3%。

示意圖,與品牌無關

在 Instagram 查看這則貼文

Amber安柏(@amberh.25)分享的貼文

另一個有趣數據,就係似乎上圍越豐滿嘅台灣女仔,就越高機會係生活喺台北地區。首先台北本身就已經係賣得最多E Cup或以上內衣嘅地區,如果分Cup去計,有25.3% E Cup內衣都係於台北地區賣出,G Cup有33%、H Cup有39%。

Warcol亦知道大家一直質疑內衣品牌刻意報大Cup數,外國係A Cup嘅內衣去到台灣就變咗B Cup、C Cup (在台灣俗稱歡樂杯),令數據睇落去越黎越大。而品牌就承認因為體形差別,歐美嘅內衣與亞洲人適用嘅內衣的確會有1-2個Cup落差,如果係直接由歐美進口嘅內衣,去到台灣會大咗一個Cup (外國係B,去到台灣就變C),但如果係由其他亞洲地方進口嘅內衣,係會細咗1-2 Cup,即係亞洲國家嘅C Cup,去到台灣就得返A Cup。換句話講一個喺台灣度係C Cup嘅女仔,去到其他亞洲國家就會變咗D或E Cup——咁你明點解香港男仔咁鍾意台灣女仔啦?

資料來源:台灣蘋果日報